Kurs

 
Pauline ringde och väckte mig, Emo har sovit hela natten! Så duktig pojk, dessvärre han jag inte klä på mig innan han både hann göra A och B. Men är nöjd chey ändå!
 
Köpte med mig hallon, så Pauline baka paj medans jag satt i valplådan och gosa med små kuvaszvalpar! Så söta!
 
 
Körde lite drag med Saiko och Ru, filma Ru i slutet så film kommer! =D
 
Åkte vidare till klubben, insåg att jag hade 15 min på mig att göra av lite energi på hundarna, så Saiko fick köra lite upplet och jag och Ru kasta boll på plan. Ibland behöver det inte va träning, utan bara leka å ha skoj!
 
Var första agilitykursstart idag!
Kändes så bra allting, och alla ekipage var så duktiga!
Alla lyckades, fick självförtoende och tyckte det var kul!
Målet uppnåd!
 
Är faktiskt riktigt taggad själv att träna agility nu!
Man får liksom en kick, när man ser alla entusiastiska ekipage!