Allt i allo inlägg!



Gårdagens bad gjorde nog susen, känner mig mycket bättre idag!


Okej efter lite över en timmas promenad imorses med hundarna så dröp jag lite av svett - helt 100% frisk är jag nog inte ännu... även om jag försöker inbilla mig detta.

Laga egen mat hemma idag, stekt potatis, kött, och stekta champinjoner. Mjuumss!

Sen har jag suttit ett par timmar med att kika jobb, och utbildning.
Samma visa varje dag, jag behöver inte säga att jag tröttnat för länge sen?

Antingen flyttar jag upp till Gävle och läser det där jävla socionom programet, eller så tar jag mig i röven och läser upp betygen (matte D) så jag kan gå en vetrinärutbildning eller djurskyddsutbildning som jag egentligen vill. Eller så gör jag det "enkelt" för mig och tjatar på staten att betala en lastbilschaffuör/busschaffuörutbildning? Jag väger för och nackdelar dagarna ut å innan å kan aldrig bestämma mig.


Men idag har jag i alla fall ringt på en lägenhet, vart och kollat, och älskar den! Ligger perfekt. Nu är det bara att hålla tummarna!


Sen har jag förstås vart på klubben och tränat dogsen. Saiko lite framförgående, samt linförighet, apport, och ett hopp. Lite tugg på apportbocken i sittande ställning - ajja bajja!

Ru fick köra slalom ingångar "två gånger två" som jag försöker fuska lite på. Tur att jag har P som säger till när jag går för fort fram :) Sen gungan vilket kändes riktigt bra idag! Samt säcken och de övriga balanshindrena! Duuukti tjeja!




Ska försöka kurera mig ikväll. pyssla lite. kanske ta ett bad igen. för i helgen är det fullt upp!

Fre: Jobbar natt(eller ja väldigt tidig morgon) sen drar jag, alex, carola och ida till Ullared! SKA BLI SÅ HIIIIIIIMLA KUL! Å sen fort hem för på kvällen är det lydnadstävling så jag kommer väl inte hem förrän sent. Då bums i säng för att ett par timmar för att sedan jobba natt! igen... fråga mig inte hur jag ska orka.

Lördag: Ja jobb, och kalas för alexis. förhoppningsvist pusta ut och vila lite.

Söndag. Ska jag och syrran gå en grönt kort utbildning i draget! Sen är det bara å köra på! Sen blir det kalas för Elias.
#1 - - Carro:

Här händer det saker ;) Super god mat lät det i varje fall som!!! Avis blir man!



Hoppas du hittar den lösning som är allra bäst för dig där du får göra det du vill! :)



Och kul att läsa lite hundträning :D