Big update.



Ni förstår nätet har kraschat
(hur fan stavas det?) Efter över en timme i telefon med 3 insåg dom att vårat när var caput! Finito! Ni får skicka in det så vi kan reparera det. Jag förklarar för dom att vi är tre i den här familjen som är beroende av det här internetet. Då kunde vi få åka en 2h bilresa och byta ist!? Haha. Ironiskt? naj. Mamma ringde tillbaka å sa upp skiten. Fittnät!

Nåväl hundarnas tränings/tävlingsplaner har krashat totalt. Irriterad o fuckt up på mig själv som fan. Tog ledigt från jobbet och har tränat allt i minsta detalj till denhär jävla skittävlingen som jag hade hoppats på att bli årets sista så jag kunde gå över till viltspåret. Så jag var så nöjd när jag dan innan gick o la mig 8 (händer aldrig) sover ut, ÄTER FRUKOST, och gör iordning hundarna, åker dit i tid. funderar varför ingen är där? Ringer dom som annordna lydnadstävlingen för att fråga om jag hade missat nått? Ska ni inte ha tävling här idag? Då får jag till svar nej den var igår, och vi saknade dig.

Ursinnig var jag på mig själv
. Suttit i bil två timmar för en ynka promenad. Å lite sunt förnuft så tränade jag inte hundarna i all känslosvall som sköljde över mig just då. Så det var bara å bita ihop, sätta sig i bilen o åka hela vägen hem igen. Life sucks somtetimes. Å därmed försvann mina planer för viltspårschampionatet som jag INTE kommer hinna ta i år.
Å eftersom jag har träningsplaner vecka för vecka så finns det helt enkelt inte tid o plats för det just nu.


Har börjat jobba en del nu, funkar hittils bra med hundarna. Å dom älskar mig lite mer än innan. Dom avgudar min nya härlig doft från mc donalds. Jag spyr snart av stanken. Huvudvärk har jag som fan. Men jag ägnar mer tid åt hundarna den vakna tiden då jag inte har tid med annat. Dom ska motioneras innan. Jag ska sova. å jag har köpt nån kockelimock medecin på apokeket mot trötthet så jag orkar med dagarna.

Det är hårt. Borde bli sambo med nån. Nån som har maten klar tills jag kommer hem typ? Vore great! :D