träning

När jag öppnade dörren för att ta en morgonpromenad möttes jag att ett värmelement blåste mig rakt i fejjan, ärligt? Vem behöver åka utomlands? Haha

Jag och Annhild tog hundarna till båtgårn för lite bad, meeeeeen de blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Hade en boll jag fick ut riktigt långt o mitt lilla skrälle hitta inte leksaken så den fick matte ta sig ut o hämta själv. Gick upp till naveln, haha!

Åkte till klubben för att hjälpa till med hemsidan, samt tog ett lydnadspass med Pi. Provade Saik liiiiiiite kort - rätt meningslöst. så ja bytte hund rätt snabbt!

Pi gick riktigt bra idag, fina läggande, och platsliggning med störning 30 sek. samt fotgående med fokus på svängar, iiiih! Känner mig faktiskt riktigt taggad att träna upp henne i ettan när hon går såppas bra!

Igår la hon plats med en helt ny hund, och hennes första plats med annan hund också om inte jag minns fel. Den hunden gick upp och sprang fram till Pi, nosa o hade sig! Pi låg som ett ljus.

Mammas fiiiiiiiiis <3