drag, shopping m.m



De är med skräck och förälskelse jag fick mitt första möte med Kotte!
De var så att Carro erbjöd mig ett vrålåk jag inte kunde tacka nej till! Av nyfikenhet åkte jag för att träffa monstret och ta mig ett åk med kickbiken o den här karln! 

Att jämnföra Saiko med Kotte i draget är som att jämnföra en moped med en motorcykel! De går liksom inte beskriva utan måste upplevas! De har absolut vart den mäktigaste upplevelse någonsin, så fruktansvärt kul! Kotte har en medelfart på 35km/h!

Kotte måste va en av de snällaste mallar jag nånsin har träffat, hans ögon ville bara väl. Men att kampa med honom och tron om att han skulle bita fel skrämde nästan skiten ur mig.

Men hans energi och viljan att vara till lags fick mig att smälta. totalt. nästan .... :P

Nog om det. Det var mäktigt. En upplevelse för livet helt klart!



Förövrigt har jag tillbringat dan i Trollhättan där hundarna har fått busa i mängder, jag och Mikkan har shoppat massa onödigt, o tatt oss var sin glass! Senare på kvällen bänka vi oss framför tv:n med en påse chips o godis! Love this life <3