lalala

Jag klämde ihop nåra eftersom jag inte skrivit så mkt :P

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Min farmor. Var aslänge sen jag var där. Vill dit o fika o spela kort, 500 som vi gjorde när jag var liten.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Asså det det finns ingen årstid jag inte gillar. Jag älskar alla årstider faktiskt.
Men vintern är mysig, jag älskar snö! Man kommer in, tänder en brasa med varm filt o massa ljus o myser till en film! Å sen att svisha fram genom vinterlandskapen i en pulka bakom hunden slår inget!

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mitt största mål är att få ett nytt jobb o flytta!

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
En inbyggd toastol i sängen så jag slapp å springa iväg varje gång.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Haha eftersom jag är mer för tjejer så vet jag inte riktigt vad jag ska svara på frågan. Men jag kan inte sticka under stolen med att Johnny Depp och Elijah Wood inte ser bra ut!

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Köpa mig ett litet hus nånstans :)

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag borde tänka "efter före". De gör jag aldrig :P