hejj


Öhm öhm. Ja just det. :P

Igår åkte jag, Kerstin o hundarna å träna med Carro. Jag hade ju inte tränat inför lydnadsklass 2:an som vi har börjat på fredagar. Läggande under gång var det tills denna gången - Pjuh! De kan vi :) Och igår gick han riktigt bra, snabb i lägganden! Pi blir säkrare för varje gång vi tar säcken nu - ihi kan knappt bärga mig inför sommarens tävlingar. (Som dock är väldigt få men ändå)

Today - Jobbcoach. Tog oss en promenad. å hälsa Annhild och Gustav. Hem och håller precis på å bakar bullar . mmmm! :))

Helgen ska bli en riktigt livad helg - vilket jag ser fram emot faktiskt!
Freda - hundträning, käk med nåra kompisar, och sen vidare till Kerstin innan vi beger oss till Trollis för fest hos Tjit tjat! :D Iiiiiiiiiiih var ju typ hundra år sen känns de som ^^

Lör - Kalas för mammsen, sen så ska jag iväg o fira Kusse med en sup, eller 5... :D

Sön: Agilityträning - å ska försöka få till nåra övningar jag vill göra också! :D