Nunu

Nu nu händer de något! Någon måste bara ge mig en spark i räva så jag sätter fart!
Idag så kom jag hem från jobbet o får börja med att torka piss!
Nä Pi har hållt sig bra och vart rumsren länge, men idag hände en olycka. Iaf gick vi ute på en morgonpromenad och de första Saiko gör är o pissar Pi rakt i nyllet, läckert värre ^^ OR NOT!

Idag har vi vart ute och kört SÖK, Saiko fick 2 skick. Målet var att få raka, att han jobbar hela vägen ut, och bra attityd. Igår körde jag slut honom, DE VILLE JAG INTE IDAG! Å kan itne säga annat än att jag var supernöjd med honom, han hade rak linje, bra fart och jobbade hela tiden. Å han gav allt hela tiden! Vi avslutade där.

Pi fick prova på SÖK för första gången :D. Den lilla rackarn är en bulldozer i snön, vart lite skrajj för att hon inte vill gå ut för hon är väldans mammig, trotts de så ÄLSKAR hon människor o godis ^^ :P Så hon hade en jäkla fart över stock o sten och tyckte sök var LAJBANS!

Viltspårningen har vi inte gjort på ett tag, hämta hem mina klövar idag...

Iaf har jag vart ute i huset och vi plocka ner hyllan, och fixa iordning de mesta. För imorgon har vi hyrt kärra o all skti ska hem! Vart vi nu ska få plats med allt! Hela vårat hus är som en stor garderob med saker... Mummel mummel...

Vill inte lägga mig, för vill inte vakna imorgon. Morgondagen är HAT!