Bortkastad tid?



Vi är lediga. Jag har semester. Jag kan ägna hela dagarna åt mina hundar. De är underbart! :)
Känns som jag spiller tid. vad väntar jag på?

Hösten tävlingar är snart här. Nån agilitytävling där, och en apelltävling i bruks där.
Hinner jag? Eller ställer jag för stor press på både mig o Saiko då? Knappt 2 månader. Kan jag få han tävlingsklar?
De är frågan...

I brukset kan han allt lite halvdant. inget är perfekt. men inget är heller inte kasst så sett. Jo framförgåendet är från noll. "typ"
Men har jag inget mål så slappar vi fram och kommer ingenvart.

Livet är svårt ibland. Å val tar man hela tiden. varje dag. Dygnet runt.
Men alla val är ju heller inte dom bästa. Man lär sig. Men nu handlar valet inte bara om mig.
De handlar vad Saiko kan prestrera ute på plan. Thats the question.

Ja ett lyckat lydnadspass i bruksklass, ett OK spår.

Pi fick köra agility - den lille fisen.
she´s always make me smile.