Cancern tog en vän.


Idag fick jag medelandet att Frida fick somna in med sina nära o kära vid sin sida.

Ett väldigt tung besked då hon faktiskt fyller 26 år idag. Hon dog på sin födelsedag....
Vad ska man säga - stort grattis? och ett tungt farväl?...

Har legat i sängen näst intill hela dan o funderat på livet. Jag finner liksom inga ord. De finns inga ord som låter bra. En ängel har tagits från världen - helt klart!
En riktigt livskämpe som gjorde allt - hon var kapabell till! Hon hade/har 2 underbara sheltisar och har hjälpt mig massor på agilityträningar, tips m.m Hon har även fottat väldigt fina kort på min lilla Shakie.
:)
Frida med sin kamera i handen :)

Här kommer några bilder hon fottat på mig o Shakie :)







De är tungt och så otroligt svårt att säga farväl - mina tankar går till din andra hälft - Andreas med familj och självklart till småttingarna som vi inte får glömma - fluffbollarna!

Vila i frid och hoppas du mår bättre nu, passa på att äta lite pollykaka medans du väntar på oss! <3 :)